خبر ویژه دانش آموزان | اطلاعیه تعطیلی مدارس

آموزش و پرورش جزئیات تعطیلی مدارس در چند استان به دلیل بارش برف و برودت هوا را اعلام کرد.
خبر ویژه دانش آموزان | اطلاعیه تعطیلی مدارس
کد خبر : ۵۵۸۲۴

مدارس برخی شهر‌های کشور به دلیل سرما و بارش برف تعطیل شد.

 آموزش و پرورش جزئیات تعطیلی مدارس در چند استان به دلیل بارش برف و برودت هوا را اعلام کرد.

تعطیلی مدارس آذربایجان غربی 

آموزش و پرورش آذربایجان غربی اعلام کرد: به دلیل بارش برف و برودت هوا مدارس برخی مدارس استان غیرحضوری است.

بر اساس اعلام آموزش و پرورش آذربایجان غربی، با توجه به بارش برف و برودت هوا، تمامی مدارس مقطع ابتدایی روستایی و شهری نواحی یک و دو در شهرستان ارومیه، روز چهارشنبه «۱۱ بهمن ماه ۱۴۰۲» در نوبت صبح، به صورت مجازی و در بستر شاد خواهد بود.

همچنین فعالیت مدارس تمامی مقاطع تحصیلی بخش سیلوانا شهرستان ارومیه، امروز چهارشنبه «۱۱ بهمن ماه» در نوبت صبح، تعطیل و آموزش در بستر شاد خواهد بود.

امروز همچنین تمامی مدارس مقطع ابتدایی روستایی و نیز مدارس مقطع ابتدایی شهر نازک شهرستان پلدشت، روز چهارشنبه «۱۱ بهمن ماه» در نوبت صبح، با دو ساعت تاخیر فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

مدارس تمامی مقاطع تحصیلی شهرستان سردشت، تمامی مقاطع تحصیلی روستایی تکاب و نیز تمامی مقلطع تحصیلی بخش صومای برادوست ارومیه نیز تعطیل و آموزش در بستر شاد خواهد بود.

تعطیلی مدارس فیروزکوه

فرماندار فیروزکوه از غیرحضوری شدن مدارس این شهرستان به علت برودت هوا و شرایط جوی خبر داد و گفت: مدارس ابتدایی این شهرستان امروز علاوه بر شیفت صبح، برای نوبت عصر هم غیرحضوری است.

محمد حیدری‌منش، فرماندار فیروزکوه از غیرحضوری شدن مداری ابتدایی فیروزکوه برای امروز «چهارشنبه ۱۱ بهمن ماه» خبر داد.

فرماندار فیروزکوه گفت: این تصمیم به علت برودت هوا و لغزندگی معابر و توسط ستاد مدیریت بحران شهرستان اخذ شده است. بنابر تصمیم این ستاد مدارس ابتدایی در شیفت صبح و عصر غیر حضوری خواهد بود.

تعطیلی مدارس کردستان

وضعیت فعالیت مدارس شهرستان‌ها و مناطق استان کردستان در نوبت صبح چهارشنبه «۱۱ بهمن ماه» از سوی روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان اعلام شد.

روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: از سوی فرمانداری شهرستان سنندج، تصمیمی در خصوص غیرحضوری شدن فعالیت مدارس این شهرستان در روز چهارشنبه ۱۱ بهمن اتخاذ نشده و مدارس سنندج دایر است.

همچنین بر اساس تصمیم ستاد مدیریت بحران در شهرستان‌های استان با موافقت فرمانداران، به دلیل بارش و کولاک برف و همچنین برودت هوا، غیرحضوری شدن و تاخیر در آغاز به کار مدارس در نوبت صبح روز چهارشنبه «۱۱ بهمن‌ماه ۱۴۰۲» به شرح زیر اعلام می‌شود:

*شهرستان بانه: تمامی مدارس دوره ابتدایی سطح شهر و روستا

*شهرستان دهگلان: تمامی مدارس دوره ابتدایی و متوسطه اول سطح روستا‌ها و مدارس دوره ابتدایی سطح شهر

*شهرستان بیجار: تمامی مدارس دوره‌های مختلف تحصیلی سطح شهر و روستا

*شهرستان دیواندره: تمامی مدارس دوره‌های مختلف تحصیلی سطح روستا‌ها به صورت غیرحضوری و همچنین آغاز فعالیت مدارس ابتدایی سطح شهر از ساعت ۹ صبح

*منطقه کرانی: تمامی مدارس دوره‌های مختلف تحصیلی سطح شهر و روستا

لازم به ذکر است؛ تمامی مراکز پیش‌دبستانی نیز در شهرستان‌ها و مناطق فوق، در روز ۱۱ بهمن‌ماه تعطیل است.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
فارس
مجله زندگی
ارسال نظر